Thursday, May 19, 2011

Cuti-Dota..

Salam...

DEFEND OF THE ANCIENT


   Hari ini Abang Power nak cerita sikit tentang game yang paling buat Abang Power melekat dekat depan komputer. Game ini dinamakan Defend Of The Ancient atau lebih dikenali dengan panggilan DOTA. Bagi Abang Power game ini sangat menarik dan memerlukan banyak skill atau kemahiran untuk menjadi mahir dalam permainan ini. Abang power suka game ini juga kerana, kita boleh berjumpa dengan pelbagai jenis orang sekiranya bermain di laman siber atau Online Gaming.
   Yang menjadi penariknya lagi adalah setiap kali bermain permainan yang baru, mesti kita akan pelajari benda baru. So, di sini otak kita akan sentiasa berkembang.
  Memang ramai yang berputus asa pada awal mempelajari game ini. Abang Power juga mula2 putus asa nak belajar. Tapi dengan sokongan rakan2 Abang Power, akhirnya pandai jugak main. walaupun tidaklah pro atau pun handal, sekurang-kurangnya ia sudah mampu membuatkan Abang Power ketagih dengan game ini..

GARENA MESSENGER

  Ini adalah tempat atau applikasi / program yang membantu Abang Power main game ini online. Garena messenger boleh jadi tempat kita chatting, cari game, cari room nak main game ni dsb. Bagi Abang Power program ini sangat bagus dan membantu dalam banyak aspek.
  Kepada sesiapa yang ingin download program ini, boley klik di sini.
http://www.giveawayoftheday.com/garena+messenger+download/

No comments:

Post a Comment